Wednesday 29 June 2011

fruits season!!!


salam...
lama rasanya x post...
hurmmm besa la buzy skit...
buzy with working....
skarng nie is fruits season ...
very excited....dah lama x makan buah durian ...
last year buah x berapa nak menjadi...
but this year alhamdullillah sehari tu ada la 20 biji dan keatas.....
bnyak ...
smpai kekadang dah muak...
rambutan pun dah merah....
cuma tunggu buah manggi ngan petai ja...
hhahaha...Petai???
sedap kot...klau wat sambal la....kalau ulam...oh no...i really hate it...
kadang2 klau belah ptang ka pagi ka...g jugak kg teman tokwan halau kera@monyet@monkey....
agak degil atau org utara kata ketegaq la kera2 nie,... x takot ngn org kecuali dengan tembakan...senapang patah....bangggggbanggggggggg,,,,baru nak lari...
tp aku ngn tok wan aku x la guna senapang....hahahahha....
klau ada mercun bola tokwan aku guna la mercun bola....
kekadang aku tolong pakcik aku bilang buah rmbutan sbb pakcik aku dok jual...
sbb apa aku tolong...???
sbb pakcik aku klau org sembg ngn dia kalau dia tengah kira buah mesti dia lupa, so kena kira len....hahahah sbb kesian aku tolong la kira...seronok gak..kadang2 aku pun silap....pening gak nak kira berapa biji dlm satu tangkai...hahhahaha....
best kot...buka selalu musim buah ni....
kadg2 musim buah tp buah x bnyak...\syukur la taun ini rezeki kami....
dapat la jugak mkn pulut durian...hurmm sedap hingga menjulat biji...hehhehe:)

No comments:

Post a Comment